dbrd

d Brd

dbrd

Prasačiny momentálne nie je možné zobraziť.
dbrd
500 evry na hlavu
 
VelkyNevykonny
VelkyNevykonny | 29.11.2021 21:09

photoshop level : MASTER


Rypák
Rypák | 29.11.2021 21:31

Keby vypadol z politiky Fico, celý Smer, Hlas, Boris s rodinou a Matelko, bol by som najšťastnejší človek na svete. A hádam by tu zavládol konečne pokoj a mier.


dbrd
dbrd | 29.11.2021 21:44

@VelkyNevykonny - nemam PS, ale som aspon nejako vykonny
@Rypak - mas moj velky lajk


Nathanael
Nathanael | 29.11.2021 23:29

Rypák: A nezabudol si na pár výtečníkov? Takých dohneda, čo sa všetkého boja - od rúšok až po migrantov...


Len tak
Len tak | 29.11.2021 23:36

Aj bez takej Záborskej, Kuffu, Vašečku, Križiaka či iných mormonov by bol svet fajn... pardón! Parlament som myslel.


Katolibanec
Katolibanec | 30.11.2021 01:34

@rypak priat si len, aby tamtie hovada vypadli je trocha nebezpecne, lebo nevies ake hovada tam pridu miesto nich. Radsej si praj to, koho chces vidiet na ich mieste ;)


Jojojo
Jojojo | 30.11.2021 07:52

To bude krásne... Biháriová zorganizuje protesty CLM (Cigans Lives Matter), Cigániková zavedie potraty v 12. mesiaci, aby ženy viac nežili v otroctve a útlaku, Klus v predklone odovzdá hospodárstvo Našimspojencom, celé Slovensko sa stane jednou veľkou prírodnou rezerváciou, všetkých 57 pohlaví sa objíme v jednej guči a ostatné problémy zrazu nebudú. Zavládne raj na zemi...

A potom spoločne vybombardujeme Rusáka, aby nás viac neohrozoval!!!


moses
moses | 30.11.2021 08:19

Mas divne predstavy.


Hovado
Hovado | 30.11.2021 10:34

Jojojo ty sa fakt obavas tohoto? Tak to máš super, koľkí ľudia sa trápia chorobami, smrťou, chudobou...


tmiro | 30.11.2021 17:37

V niektorých prípadoch by mali mať rodiča právo na interrupciu až do aspoň 30 rokov veku dietata, jojojo.


Len tak
Len tak | 30.11.2021 17:44

jojojo... a všetko ukončíme jedným veľkým gruppen-celibátom.


Jojojo
Jojojo | 1.12.2021 09:12

Hovado, niektorých najviac trápi predĺžením lehoty na rozmyslenie pred potratom z 2 na 3 dni!


Marcus Phoenix
Marcus Phoenix | 1.12.2021 10:39

Bohužiaľ, presne toto by boli kruciálne problémy, ktoré by "noví politici" riešili ako prvé. Dekriminalizácia drog, homozväzky, možnosť zapísať si akékoľvek pohlavie do občianky. Libtardi sú iba druhý koniec tej istej fašistickej palice. Tak ako náckovia chcú riešiť dookola vystúpenie z EÚ, zakotvenie kresťanstva ako jediného ideologického dedičstva štátu, zákaz interupcií atď.

Polarizačné témy, ktoré sú v rebríčku problémov na poslednom a predposlednom mieste. Najskôr treba cesty porobiť. Jazdia po nich aj ľavičiari aj pravičiari, aj liberáli, aj konzervatívci. Treba zdravotníctvo poriešiť, tam tiež chodia aj aj. Treba poriešiť digialitáziu úradov, to je tiež pre všetkých. Štát a poslanci majú pracovať pre obyvateľov celkovo a nie vybrať si jednu skupinu - teplí, Maďari, cigáni, kresťania a pod. a tú silou-mocou protežovať.


Rypák
Rypák | 1.12.2021 11:50

@ Marcus Phoenix | 1.12.2021 10:39

Nemohol si to napisat lepsie. Palec hore.


Katolibanec
Katolibanec | 1.12.2021 13:21

@Marcus Phoenix to vobec nie je pravda, ze by tieto temy boli pre ktorukolvek stranu krucialne! To vidia len homofob / katolibanofob, ktorych tieto temy poburuju.
V skutocnosti ziadna z politickych stran to nema v programe ako prioritu ale to by musel niekto citat ich program.
Aj sucasna vlada je extremny katoliban a z tychto tem nepresadili absolutne nic, nevedia cez Zaborsku presadit ani sprisnenie potratov ..


Jojojo
Jojojo | 1.12.2021 14:22

Marcus Phoenix: Mať každý rok o pár stoviek/tisíc viac spoluobčanov, ktorí budú rozvíjať Slovensko a robiť na naše dôchodky, nie je v záujme všetkých? Či radšej dovezieme zo subsaharskej Afriky?
Inak s tebou súhlasím, len neviem, kde si prišiel na to, že akurát cesty sú prioritou. Teda keby sa z nejakého dôvodu mohla na Slovensku riešiť v jednom čase iba jedna vec.


Marcus Phoenix
Marcus Phoenix | 1.12.2021 14:29

Súčasná vladá má ku katolibancom veľmi ďaleko. V parlamente je pár indivíduí, ktoré sú vyvažované opačným táborom skrz Cigánikovú a spol. SaS, Žaludi určite nie sú katolibanci a Kollár je kapitola sama o sebe. Samotné OĽaNO je názorovo rozpolteľné, tam sú ako ťažkí liberáli tak aj ťažké konzervy.


Marcus Phoenix
Marcus Phoenix | 1.12.2021 14:33

... nemyslel som to tak, že cesty sú priorita číslo 1. Je to vec, ktorá slúži všetkým a treba tam pracovať, či už diaľnica, alebo opravy starých. Rovnako zdravotníctvo, školstvo, štátna správa. Poradie si nech každý určí sám, ja som to myslel ako množinu. Kým štát zlyháva v kruciálnych veciach tak je vrcholne trápne a populistické riešiť dvojjazyčné tabuľky v okolí Šamorína, alebo potraty či dekriminalizáciu drog.


Marcus Phoenix
Marcus Phoenix | 1.12.2021 14:41

Jojojo, ale štát sa nemá starať do toho, či si ja chcem nechať, alebo zobrať dieťa. Štát má vytvorit podmienky na to, aby ten mladý človek sám si chcel založiť rodinu. Dostupné bývanie, ponuka služieb. Ja deti mám a je to "zábavné" doprosovať sa, aby dieťa zobrali do škôlky už 3 rokoch a nemusel som platiť ďalej súkromné jasle za 350, takisto byť odkázaný až na jednu pediatričku v meste, ktorá navyše ani nemá sestru a nemôžeš ísť inam, lebo nemáš kde. A situáciu s bývaním ani nejdem komentovať, to je nedosiahnuteľný sen pre 20-ročného človeka v dnešnej dobe.


Jojojo
Jojojo | 1.12.2021 15:27

Záborskej zákon vôbec nebol o nejakom prikazovaní či chceš alebo nechceš. Iba sa snažil vytvoriť lepšie podmienky, aby žena urobila kvalifikovanejšie rozhodnutie a nebol na ňu vyvíjaný nátlak: viac času na rozmyslenie, preplatenie ďalšieho odborného názoru gynekológa poisťovňou atď. Lebo každý taký prípad je iný a veľa potratov je zbytočných.
Myslím si, že práve toto nie je téma, ktorá by rozdeľovala spoločnosť, ozýva sa iba malá vplyvná skupinka libtardov. Opakujem na guláši už asi piatykrát, ostatnými problémami to nijako nesúvisí ani nevylučuje ich riešenie. To je pseudoargument práve tej skupinky, že treba najskôr riešiť hento a tamto.


Rypák
Rypák | 1.12.2021 16:14

@Katolibanec | 1.12.2021 13:21

Súčasná vláda má od "Katolibanu" vééélmi ďaleko. Igor síce vyhlasoval, že presadí kresťanom všetko možné, potom však stiahol riťku a pri písaní programového vyhlásenia vlády na to akosi zabudol...


Rypák
Rypák | 1.12.2021 16:19

@ Jojojo | 1.12.2021 15:27

Veď to je ten paradox, že Záborská v poslednom návrhu nenavrhla žiadne sprísnenie potratov, len väčšiu informovanosť, čoho sa (nie zbytočne) chopila Cigániková (lebo veď ine aj im o percentá) a začala robiť z komára somára. Nuž ale nech sa potom nečudujú, keď im niekto z nich nezahlasuje za zvoľnenie trestov za trávu a iné drogy. Politika by mala byť o kompromisoch, nie o bojoch... a hlavne nie o takýchto bojoch... ešte k tomu vo vnútri koalície. Fico sa už teší na voľby, a nemusia byť predčasné. Iba že by Špeciálna prokuratúra zamakala...


Katolibanec
Katolibanec | 1.12.2021 16:52

zasadny zmena pri Zaborskej navrhu bolo predlzenie lehoty "na rozmyselnie si" na 96hodin, cize zakrok by mohli vykonat minimalne 4 dni a tiez sa menil zaciatok tejto lehoty, kedze zena by po novom potrebovala na zakrok suhlas minimalne 2 nezavislych lekarov .. to nie je len zmena v informovanosti!


Rypák
Rypák | 2.12.2021 12:55

@ Katolibanec | 1.12.2021 16:52
Posledný pozmeňovák, ktorý bol zapracovaný, bol na 72 hodín (3 dni) a aj tak to neprešlo. V tom pozmeňováku bolo aj to, že druhý posudok bude dobrovoľný.
Podľa mňa je fajn, keď je viac priestoru na rozmyslenie - veď tu ide o život (nie prerušenie, ale ukončenie tehotenstva).


Len tak
Len tak | 2.12.2021 13:07

Rypák: To chceš povedať, že keby nebolo zákona, tie ženy by nerozmýšľali ?

Vidím, že aj ty by si potreboval nejaký ten zákon.


Nathanael
Nathanael | 2.12.2021 13:59

Len tak: Tak sú prípady, kedy správne povzbudenie môže ukázať, že sa veci dajú vyriešiť aj inak. Lebo problém interrupcií je vždy obojsmerný a motív je často práve v tom, ako dané nechcené tehotenstvo vníma "spoločnosť". Zákon by sa teda nemusel čítať len v zmysle, čo musí urobiť žena, ale aj v zmysle, čo jej musí poskytnúť "spoločnosť", na čo má nárok... Ale neštudoval som detaily, tak neviem zaručiť, či by to tie návrhy spĺňali...


Katolibanec
Katolibanec | 2.12.2021 14:43

@Nathanael vsak prave velmi dobre vieme na co ma zena narok .. halvne ak zostane z deckom sama, otec sa neplati alimenty, tak si to moze rovno hodit ..


Nathanael
Nathanael | 2.12.2021 15:01

Katolibanec: No vidíš, to je presne ten prípad, ktorý by sa dal a mal riešiť na tej "spoločenskej" úrovni. Kľudne by som pridal do zákona povinnosti a zodpovednosť a toho otca...


Len tak
Len tak | 2.12.2021 15:15

Kľudne si pridávaj, čo chceš, Nathan, rieš čo chceš... ale ten čas vždy bude bežať nie tebe, ale tej žene.

To je ako keď sutanisti vravia, že odluka cirkvi od štátu chce dlhú celospoločensku debatu... lenže počas tej dlhej celospoločenskej debaty tečú peniaze len jedným smerom.


Nathanael
Nathanael | 3.12.2021 14:03

Len tak: Skúsim trochu teórie, resp. takú postupnosť úvah a analógií. Vopred sa ospravedlňujem za prípadné nedokonalosti a zjednodušenia...

1. Umelý potrat sa všeobecne považuje za negatívny jav. čiže, dá sa povedať, že väčšina ľudí, si myslí, že to nie je ideálne riešenie.

2. Z toho sa dá usúdiť, že vo väčšine prípadov existuje lepšie riešenie, ktoré by väčšina ľudí zvolila ako alternatívu.

3. Z toho sa potom dá usúdiť, že mnohé ženy to lepšie riešenie z nejakého dôvodu nevidia.

4. Ak nevidia niečo, čo je objektívne racionálnejšie, asi je niekde chyba a bolo by fajn mať možnosť im to vysvetliť a presvedčiť ich, aby sa rozhodli objektívne lepšie.

5. Analógia je veľmi aktuálna. Dať sa očkovať je podľa nás správne a objektívne najlepšie rozhodnutie. Naopak, k odmietaniu vedú väčšinou iracionálne dôvody. Schyľuje sa k tomu, že tie iracionálne dôvodu prestaneme brať do úvahy a očkovanie bude povinné. Lebo je to v záujme záchrany tisícov životov.

6. Ak očkovanie zachráni nejaké životy, prakticky to znamená, že v nejakom konkrétnom čase budú žiť ľudia, ktorí by bez očkovania nežili. Ak obmedzenie potratov zachráni nejaké životy, prakticky to znamená presne to isté - v nejakom konkrétnom čase budú žiť ľudia, ktorí by inak nežili.

A nemiešajme do toho extrémne prípady týkajúce sa ohrozenia zdravia ženy. To je osobitná kapitola...


 
Nie ste prihlásený, pre pridavanie komentárov sa musíte prihlásiť!
( Prihlásenie | Registrácia )
 
 
loader